-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Eksplosiv Atom
Ariel Atom kan trygt kalles en sprek sportsbil. Nå kommer en spesialutgave som blir nærmest eksplosiv.
Ariel Atom 500 yter hele 500 hester, og når vekten er omtrent samme antall kilogram, er det ikke vanskelig å skjønne at dette blir en potenspille i særklasse.
Motoren er en spesialbygd V8, satt sammen av to Suzuki Haybusa-blokker og utstyrt med kompressor. Denne kobles til en sekvensiell gearkasse med hendler på rattet.
Launch- og traction-control er standard, men bilen blir dessverre forbeholdt noen få utvalgte som har anledning til å bla opp ca 100.000 pund for et eksklusivt leketøy.
De mer moderate utgavene av Ariel Atom er utstyrt med en 2,0-liters Honda iVTEC-motor.
Ytelsene spenner fra 220 til 300 hk. Den kraftigste gjør null til 100 km/t på under tre sekunder og null til 100 mp/h (160 km/t) på syv sekunder.